Счетоводно отчитане на персонал и заплати

Докато счетоводството се регулира от Закона за счетоводството, то счетоводното отчитане на труд и заплата до голяма степен се подчинява на Кодекс на труда, който е отделен нормативен акт. Въз основа на него се определя подхода при воденето на ТРЗ, респективно счетоводно отчитане на персонал и заплата.

 

Услугите, които предлагаме са:

 

  • изготвяне документи във връзка с възникване, промяна и прекратяване на трудови правоотношения;
  • регистриране на трудови договори в НАП (при сключване, промени и прекратяване) – по електронен път;
  • изготвяне граждански договори и договори за управление, и анекси към такива договори;
  • поддържане и администриране на трудовите книжки на служителите;
  • изготвяне на документи за получаване на парични обезщетения и социални помощи;
  • изготвяне на документи във връзка с пенсиониране на служители;
  • изготвяне и администриране други трудови и осигурителни документи (молби, заповеди, декларации, служебни бележки и т.н.);

 

Ние Ви предлагаме цялостен мениджмънт на работните заплати – поддържане на лични досиета, изготвяне на ведомост и фишове за заплати, платежни нареждания, подаване на информация за осигурените лица към НАП и НОИ. Винаги можете да разчитате и на нашите специалисти при разрешаване на конкретни казуси в областта на трудовото, осигурителното и данъчното законодателство.

 

Услугите, които извършваме месечно за нашите клиенти са:

 

  • Регистрация  на трудови договори;
  • Изготвяне на месечна разчетно-платежна ведомост и фишове за заплати;
  • Изготвяне на документи по прекратяване на трудови договори;
  • Изготвяне на платежни нареждания и документи за електронно банкиране;
  • Изготвяне на всички видове служебни бележки и удостоверения;
  • Обработка и изчисляване на болнични листове  и представяне на нужните данни и информация към НОИ;
  • Представяне на информация за осигурени лица и дължими осигуровки и данъци пред НАП;
  • Поддържане на лични досиета на персонала ;
  • Консултации по конкретни казуси;