Допълнителни административни и счетоводни услуги

Освен основните счетоводни услуги, предлагаме и допълнителни административни и счетоводни услуги, които да Ви улеснят и да Ви спестят време, което можете да вложите в развиването на Вашия бизнес.

 

Разгледайте списъка с някои от дейностите, в които можем да Ви отменим:

 

  • Предоставяне на платежни нареждания и вносни бележки в обслужващия Ви банков клон;
  • Получаване на банковите Ви извлечения;
  • Извършване на Онлайн банкиране;
  • Подаване на заявление и получаване на Удостоверение за наличие или липса на задължения;
  • Подаване на заявление и получаване на Удостоверение за Актуално състояние на фирмата;
  • Предоставяне на документи на ИА“Главна инспекция по труда“  по повод проверки и получаване на протоколи от проверките;
  • Изготвяне и подаване на Декларация по чл.15 от ЗЗБУТ
  • Публикуване на Годишния финансов отчет в Търговския регистър;
  • Изготвяне на документи за кредитиране и финансиране от банкови институции;
  • Изготвяне на договори, анекси и споразумителни протоколи с Ваши контрагенти;
  • Изготвяне на всички справки и отчети, необходими за управлението на Вашата фирма.
  • Фактуриране
    1. Изготвяне на документи за отчитане на приходите:
    2. Фактури за продажби;
    3. Фактури за получени аванси;
    4. Проформа-фактури;
    5. Инвойси;