Допълнителни административни и счетоводни услуги
Освен основните счетоводни услуги, предлагаме и допълнителни административни и счетоводни услуги, които да Ви улеснят и да Ви спестят време, което можете да вложите в развиването на Вашия бизнес.
Разгледайте списъка с някои от дейностите, в които можем да Ви отменим:
- Предоставяне на платежни нареждания и вносни бележки в обслужващия Ви банков клон;
- Получаване на банковите Ви извлечения;
- Извършване на Онлайн банкиране;
- Подаване на заявление и получаване на Удостоверение за наличие или липса на задължения;
- Подаване на заявление и получаване на Удостоверение за Актуално състояние на фирмата;
- Предоставяне на документи на ИА“Главна инспекция по труда“ по повод проверки и получаване на протоколи от проверките;
- Изготвяне и подаване на Декларация по чл.15 от ЗЗБУТ
- Публикуване на Годишния финансов отчет в Търговския регистър;
- Изготвяне на документи за кредитиране и финансиране от банкови институции;
- Изготвяне на договори, анекси и споразумителни протоколи с Ваши контрагенти;
- Изготвяне на всички справки и отчети, необходими за управлението на Вашата фирма.
- Фактуриране
- Изготвяне на документи за отчитане на приходите:
- Фактури за продажби;
- Фактури за получени аванси;
- Проформа-фактури;
- Инвойси;
